Jediná cesta k výsledkům

vybudujte si takovou sílu, jaké je člověk schopen

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4144
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Jediná cesta k výsledkům

Příspěvekod Jirkas » 7. zář 2015 19:33

Jediná cesta k výsledkům
Christian Thibaudeau

Nejdůležitější faktor pokroku

Před deseti lety jsem byl hlavním silovým trenérem v „Human performance“ institutu v St. Louis. Když jsem poprvé dorazil, vedoucí atletů se mě zeptal:
„Christiane, jaký je nejdůležitější faktor, který určuje výsledky, kterých klient dosáhne?“
Podíval jsem jsem se na něj, jakože teď ukážu jak jsem chytrej a řekl jsem: „No, záleží na výběru správných cviků podle individuální biomechaniky a dominantních partií klienta.“

Reakce na mé moudro byly jen oči vsloup, tak jsem to zkusil znovu:

„Hmm, potom to tedy určitě je správný výběr tréninkových metod pro docílení požadované fyziologické adaptace.“

Pořád na mě koukal divně. Potom mi řekl tohle:

„Nejdůležitější věcí u klienta je, aby měl 100% důvěru v tréninkový program a trenéra a aby ho obojí pořádně motivovalo. Pokud je dostatečně motivován, tak bude trénovat tvrdě a dosáhne lepších výsledků.“

Měl pravdu. Do dnešního dne to opakuji každému budoucímu trenérovi.
Neexistují žádné „tajné“ tréninkové metody
Klíčem k výsledkům je soustředit se na tvrdou práci den po dni a vydržet u ní déle než ostatní!
Pokud váš trénink není totální kravina, tak bude fungovat v podstatě cokoli, pokud toho bude dělat dost, dostatečně tvrdě a dost dlouho.
Opravdový důvod, proč mají lidé výborné výsledky s programy od celebrit, které jsou napsané „experty“ nebo za sebou mají velký marketing je ten, že mu lidé věří a proto mají výsledky. A výsledky je dál motivují k tréninku.
Pokud máte motivaci, trénujete tvrději. Když trénujete tvrději, budete mít lepší výsledky. A to se pořád opakuje. Chápete ten vzorec 

Faktor diety

Jakýkoli jídelníček, se kterým dokážete tvrdě trénovat a dobře zregenerovat, vám dá výsledky. Ale pokud nejíte dostatečně, nemáte správnou výživu kolem tréninku a pořádně neodpočíváte, tak mohou být vaše výsledky méně než dobré nebo taky žádné.
Výživa opravdu není komplikovaná věc. Ale pokud se nedopřejete dostatek živin hlavně kolem tréninku, tak nebudete mít optimální výsledky.

Žádné stupidní tréninky

Nechápejte mě špatně, tohle pravidlo se nemusí hnát do extrému. Ale pokud trénujete tvrdě s programem, který se točí kolem cviků jako bivepsový zdvih, tricepsové kikbacky a lýtka vsedě, nebudete mít dobré výsledky.
Já říkám: „Pokud to není totální blbost, cokoli bude fungovat…“
Jsme tady abychom vám ukázali ne-stupidní tréninky a naučili vás tvořit si vlastní. Ale přesto, nejlepší výsledky budou mít lidé, kteří jsou ochotni trénovat tvrdě a jsou velmi motivovaní.

Pokrok příchází ve skocích

Také pochopte, že pokrok přichází skokově. U budování síly, hmoty i u redukce tuku.Nikdy to není lineární proces (leda že jste začátečník).
Co se stává je to, že nejdříve půjdete slušně nahoru za krátkou dobu. Například během tří týdnů přiberete 1,5 kila svalů a přidáte 10% k maximálkám velkých zdvihů.
Potom můžete 4-6 týdnů pozorovat velmi malý progres nebo dokonce žádný. A pak, úplně zničehonic, to znovu poskočí i přesto, že jste cvičili stále stejně.
Když se pokrok zastaví, prostě trénujte tvrdě dál. Výsledky se dostaví.
Problém je, že většina lidí se namlsá při prvotním rychlém pokroku a počítá: „Přibral jsem 1,5 kila svalů za tři týdny a přidal 10% na velké zdvihy. No tak to bych měl přibrat další 2,5 kila svalů a 10% síly za dalších 6 týdnů…“
To samé se stává u redukce tuku. Všichni takhle do určité míry přemýšlíme.
A pokud přírustky nejsou takové, jaké jsme si představovali, tak naše motivace jde do háje. Začneme být při tréninku nesoustředění a hned hledáme nějaký nový super vyladěný trénink pro lepší výsledky.

Poslouchejte, ti co vydrží nejdéle, ti co nemají žádné dobré a špatné časy, ti co se pořád snaží a jdou za jedním cílem každý jediný den budou mít ty nejlepší výsledky!

To je to jediné tajemství.

Zdroj: https://www.t-nation.com/blogs/only-way-to-get-results
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Fulcanelli
Příspěvky: 128
Registrován: 23. srp 2015 20:41
Bydliště: Cheb

je to tak

Příspěvekod Fulcanelli » 10. říj 2015 8:15

tak tohle můžu 100% potvrdit. Nějaké zkušenosti už mam, vždy když jsem se na to chtěl vykašlat, protože jsem upadal do beznaděje, že to nemá cenu dřít se jako vůl, tak to najednou poskočilo. Objemy i síla. Jako by se člověk musel probrečet k výsledkům.
Od tý doby vim, že tělo je paličatá sviňa ale dá se porazit vůlí a trpělivostí.
jak pravil klasik- láska k činkám nerezaví


Zpět na “Trénink”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host